Inloggen
Inloggen
Over Texel
Een heel leuk avontuur en zeker een leuke manier om het eiland en zn mooie plekjes te ontdekken.
Over Amersfoort
Hele afwisselende en soms uitdagende opdrachten. We hebben de stad nog beter leren kennen! Jammer dat we niet tussendoor zelf de pauzetijd konden gebruiken met een maximale tijd van 6 uur ipv 4 uur. Dan kun je tussendoor enkele rustmomenten inbouwen of bij regen schuilen.
Dit zijn goede tips, Claudia, dank je wel! We gaan intern even bekijken wat we willen met de maximale tijd. Fijn dat je dit deelt met ons!
^Stef
Over Arnhem
Super leuk om te doen als uitje met vrienden of gezin en op deze manier de stad te verkennen
Hoi Betteke, dank je wel voor je woorden én nuttige tips! Ik heb beide vragen aangepast; deze waren inderdaad onduidelijk. Dank je wel voor het melden :D
^Stef
Over Nijmegen
Het blijft een leuke manier om een stad te ontdekken: nieuwe plekken gezien in Nijmegen
Over Leiden
We hebben onwijs genoten van de tocht. De app werkte goed en de route was duidelijk aangegeven. De opdrachten kunnen nog iets ingewikkelder, maar we zaten er lekker in! Zelfs in de regen met een paraplu boven t hoofd was dit heel leuk!
Over Elburg
Met ons gezin en kleinkinderen de escape gedaan. Jongens van 14 en 16 hadden de telefoon. Was echt leuk te doen iedereen deed mee in 2 groepen van 6. We hebben de uitgang gevonden!
Over Deventer
Hele leuke tour gehad door Deventer, sanen met mijn 84-jarige moeder. Het tijdelement hebben we losgelaten en vaker een pauze gehouden, maar voor de rest vond ze het super leuk! We hebben samen genoten .
Over Lille
Genoten van deze leuke tocht door Lille. We zijn weer op mooie plekjes gekomen en hebben door leuke vragen te beantwoorden de uitgang gevonden. Zoals altijd genoten!
Over Arnhem
Een hele leuke middag gehad met de escape tour in Arnhem. Met 4 op 1 mobiel is wat krap, maar we hebben een whatsapp groepje aangemaakt en deelden daar foto's als we moesten puzzelen, werkte heel goed. Veel oude geschiedenis en mooie gebouwen gezien. Afstanden tussen de puzzels was erg goed. Sommige puzzels waren nog best lastig. Geslaagde middag met een lekker zonnetje!
Hoooi Mieke, wat een goed idee om alle foto's in een groepsapp te delen! Die neem ik even mee als tip voor andere spelers :) Fijn dat het zo'n geslaagde middag was!
^Stef
Over Maastricht
We vonden het heel erg leuk om deze escape tour door Maastricht te doen. Je kijkt op een heel andere manier naar de stad en komt allemaal achter leuke, interessante weetjes. Kortom voor herhaling vatbaar in een andere mooie stad.
Over Valkenburg
Leuke manier om een stad te leren kennen. Ook een reeds bekende stad.
Over Kampen
Het was leuk! Een mooi verhaal zat erachter en de puzzels waren uitdagend genoeg. We hebben genoten.
Over Amersfoort
Leuk maar iets te weinig aanwijzingen waardoor het best lastig is.
Hoi Christine, dankjewel voor je feedback! Kan jij je nog herinneren welke opdrachten je lastig vond en een aanwijzing bij wenste? Misschien kunnen we hier iets aan doen! :)
^Stef
Over Gouda
Ondanks de regen een hele leuke middag gehad en mooie plekjes gezien. Doen we gauw nog een keer in een andere stad!
Over Delft
Haarlem en Delft waren erg leuk. Wat leuk is is dat je een stad op een andere manier leert ontdekken.
Over Alkmaar
Wat was dit leuk om te doen. Je ziet de stad op een hele andere manier
Over Alkmaar
Was leuk, enkele dingen best lastig te vinden en een van de eerste borden was blijkbaar geel maar het was meer crème met blauw dus wij dachten dat het blauw was.
Over Den Haag
Op een leuke, actieve en speelse manier kennis opdoen van bijzondere plekken in het centrum van Den Haag!