Inloggen
Inloggen
Over Arnhem
Over Groningen
Over Amsterdam
Over Eindhoven
EEn super gezellig spel waarin we lekker actief bezig zijn geweest. wij vonden het foto's delen van onszelf lastiger. Maar zeker een aanrader om als teams tegen elkaar op te nemen. We hadden uitdaging genoeg aan onszelf
Over Den Haag
Gezellige vaderdag gehad op deze manier! Veel gezien van de stad, ook geleerd dat Willem III een prima leventje had. Jammer dat we uiteindelijk moesten bellen en het niet hebben gehaald, het was namelijk wel haalbaar!
Over Zwolle
Over Nijmegen
Over Den Haag
Instructies waren duidelijk en zeer leuk. Al met al een schitterende middag gehad en veel nieuwe weetjes opgedaan.
Over Eindhoven
Over Amersfoort
We hebben het gezellig gehad, een groepsactiviteit in spelvorm is altijd leuk en Amersfoort is prachtig, maar de vragen waren te makkelijk, de eindopdracht te moeilijk. Als je denkt dat dit net zoiets is als een escape room kom je bedrogen uit.
Over Maastricht
mooie escapetour door het prachtige Maastricht, een aanrader om dit te doen als de "avond valt" geeft de excapetour iets meer mystieks
Over Nijmegen
Over Rotterdam
Over Amersfoort
We hebben een hele leuke middag gehad al hebben wij de geheime uitgang niet gevonden. We hadden twee maal een vastloper op de telefoon . En bij de opdracht met de foto die wel gemaakt is is met versturen wat fout gegaan. En uiteindelijk te weinig tijd . En we hebben niet eens geshopt onderweg ha ha
Over Amersfoort
Over Utrecht
Doordat de app qua navigatie uiterst slecht werkte, hebben wij de tour niet af kunnen maken. Leuk idee om in een stad te doen die je al kent, want dan weet je waar je heen moet. Maar zelfs dan heb je een probleem als de app jou niet op de locatie van de opdracht ziet. Helaas volgende keer toch iets anders.
Over Amersfoort
Over Amersfoort
Over Amersfoort
Hele leuke tour en je komt langs mooie plekken in de stad. De instructies is heel duidelijk en de vragen zijn afwisselende en leuk.
Over Eindhoven
Over Arnhem
De app gooide ons er halverwege het spel elke keer uit. We moesten elke keer opnieuw inloggen en dan stopte de app er een minuut later weer mee. Het Heeft ons bijna een half uur gekost om t spel op een andere telefoon te laten verdergaan terwijl de tijd door tikte. 50 euro weggegooid
Over Groningen
Over Zwolle
We hebben genoten! Jammer van de dikke plensbui die ons veel tijd heeft gekost. Maar de escapetour was erg leuk om te doen. (zelfs in de regen)
Over Eindhoven
Leuke speurtocht door de stad. Verbazend goed afgestemd op de locatie, eenvoudige app en leuke opdrachten die variëren in moeilijkheidsgraad, waarbij een goede opbouw wordt gehanteerd. We hebben veel lol gehad en de drankjes op het terras naderhand smaakten voortreffelijk.
Over Groningen
Erg leuk om te doen en om op deze manier iets van de stad te zien. Wij kwamen op plekken die we anders zo voorbij waren gelopen.
Over Eindhoven
Wij vonden het erg leuk. Daarom zo jammer dat we ivm hevige regen moesten stoppen. Wij hebben hem nier kunnen afmaken.
Over Maastricht
Een leuk dagje uit gepland met mijn gezin, dacht ik.. Het spel begint leuk, maar we raakten ontzettend geïrriteerd over het feit dat sommigen antwoorden totaal niet klopten of ontzettend ver gezocht waren! Ook het feit dat er geen enkele tip wordt gegeven op het moment dat je vastloopt is ontzettend jammer, want hierdoor erger je je alleen maar en is het echt niet meer leuk om te spelen. Wij zijn dan ook halverwege het spel gestopt. Zonde van mijn geld; raadt het niemand aan! Het idee is leuk, maar de uitwerking is gewoon niet goed.