Laatst gespeelde Escape Tour was in Gent

Reviews

★ 4.3 / 5
Gebaseerd op 22487 recensies
Melissa 4 oktober 2019

Over Utrecht

Serge 2 oktober 2019

Over Maastricht

Karin 30 september 2019

Over Maastricht

Super leuke ochtend gehad, veel geleerd, maar vooral veel plezier gehad in de puzzels. We waren met 3 groepen dus ook de competitie was erg leuk!

Diane 30 september 2019

Over Maastricht

Het is een leuke manier om door de stad lopen. Dit keer deden we dit in een onbekende stad, maar in een stad waar je de weg wel weet, is het vast ook erg leuk.

Sara 30 september 2019

Over Harderwijk

- Zeer leuke activiteit! - Moeilijk om van de eerste keer de opdracht in 2 uur klaar te krijgen én met zoveel mogelijk juiste antwoorden. - Sommige opdrachten niet gelijklopend met de juiste 'verwoording' waardoor deze als fout werden aangerekend (bijv. ruiten zijn bij ons vlakke figuren, in de opdracht ging het om 'ramen'. - Jammer dat we na het spel geen overzicht hadden om nog eens op terug te kijken, want tijdens het spel ben je heel aandachtig bezig met de opdrachten. Nadien zou het leuk zijn om de vragen en antwoorden nog eens te kunnen overlopen. Misschien dit aanbieden in mail? Eveneens de foto's die voor opdrachten gemaakt moesten worden bij de mail voegen misschien?

Jolanda 29 september 2019

Over Arnhem

Bij de vraag om een fout in de tekst te zoeken bij het bordje presickhaeffshuijs was ook het woord altijd niet goed geschreven er stond namelijk altjd.

Norbert 29 september 2019

Over Apeldoorn

Peggy 29 september 2019

Over Deventer

JTJ 28 september 2019

Over Utrecht

Melina 27 september 2019

Over Groningen

Esther 26 september 2019

Over Zwolle

John 26 september 2019

Over Harderwijk

Leuke wandeling door leuk plaats, alleen te veel vragen met "dubbele bodem", waardoor extra moeilijk om de eindstreep op een leuke en enthousiaste manier te bereiken.

Simone 25 september 2019

Over Maastricht

Superleuke manier om een stad te verkennen! Instructies zijn duidelijk en de app die je moet gebruiken werkt prima. Wij hebben de grootste lol gehad, zeker een aanrader!

D 24 september 2019

Over Maastricht

Tim 23 september 2019

Over Den Haag

Ada 3 oktober 2019

Over Arnhem

JP 2 oktober 2019

Over Maastricht

We hebben een leuke middag gehad en Maastricht goed bekeken. Niet alle vragen kwamen via de telefoon binnen of soms op het verkeerde moment. Wellicht speelt gps hierin een rol. Opvallend was dat meerdere groepen (we hebben het spel met 5 groepen gespeeld) dezelfde vraag niet hebben kunnen beantwoord (vraag 12), waardoor uiteindelijk teruggelopen moest worden of de oplossing niet kon worden gegeven omdat de tijd om terug te lopen op was. Ik heb gelopen met een Iphone XR, met recente update, dus aan de telefoon heeft het niet gelegen. Sommige vragen zijn goed beantwoord, maar werden toch fout gerekend. Dat was irritant omdat er daardoor geen letter werd verdiend. Uiteindelijk hebben meerdere groepen de tocht niet volbracht vanwege bovenstaande redenen. We hebben het gezellig gehad, daar ging het om. Maar aan de andere kant had ik meer verwacht van het product "escaptetour". Ik vind het dan ook geen aanrader.

Theo 30 september 2019

Over Nijmegen

Leuke tour, maar te veel vragen om binnen de tijd te beantwooden

Carla 30 september 2019

Over Deventer

Erg leuk om te doen. Na 1,5 uur ging er wel iets mis met de telefoon. We weten niet of dat aan de telefoon, aan ons of aan het spel lag. Maar goed uiteindelijk vonden we de uitgang. Leuke manier om Deventer te bekijken. We gaan er vast nog meer doen in andere steden.

MGC 30 september 2019

Over Den Haag

G 29 september 2019

Over Nijmegen

Kei gaaf, helaas was voor ons de tijd te kort. Maar de volgende keer willen de geheime uitgang wel binnen de tijd vinden!

Dieter 29 september 2019

Over Maastricht

Anneke 29 september 2019

Over Deventer

Leuk spel - helaas duurde het een tijdje voor wij het door hadden, daardoor veel tijdverlies. Goede begeleiding via de telefoon.

Anja 28 september 2019

Over Amersfoort

Erg leuk om te doen. Zo zie je een mooi stukje Amersfoort! Je hebt de tijd wel nodig, niet shoppen tussendoor ;-)

Erica 27 september 2019

Over Apeldoorn

N 26 september 2019

Over Maastricht

Wilma 25 september 2019

Over Arnhem

Leuke manier om een stad te ontdekken

Rick 24 september 2019

Over Eindhoven

Het was een fijne wandeling, vooral het weer heeft hier aan bijgedragen. Paar leuke locaties/details tegen gekomen, maar het puzzel gedeelte dat je verwacht bij een 'escape' activiteit liet wat te wensen over helaas.

Britt 23 september 2019

Over Amersfoort

Twan 23 september 2019

Over Eindhoven

Leuke toer door mijn geboortestad, ben dingen te weten gekomen die ik nog niet wist :-)