Inloggen
Inloggen
Rotterdam editie gedaan: geweldig uitgewerkt! In het begin best onderschat waardoor we meteen 2 opdrachten verloren, echter uiteindelijk toch geslaagd!! Aanrader en wees gewaarschuwd, het begint meteen serieus. Ga er dus meteen vol gas mee aan de slag.
Erg leuk spel! Wij hebben het met onze 5 pubers gespeeld in 2 teams en ze waren allemaal erg enthousiast. Een leuke manier om samen bezig te zijn en de stad van een andere kant te zien.
Super leuk, helaas door enorm noodweer met onweer niet kunnen afmaken. We waren echter goed op weg! Gaan m binnenkort nog een keer doen maar dan een andere stad. T is echt een superleuke activiteit
Erg leuke manier om meer van een onbekende stad te ontdekken op een speelse ontspannende manier. Dit smaakt naar meer, andere steden ontdekken!
Super leuke speurtocht met een leuk spelelement er in. Voor jong en oud leuk om te doen en leuk om op zo'n manier door de stad heen te gaan en meer over de stad te leren. Zelfs als het je eigen stadje is.
Leuke opdrachten, ook goed te doen met kinderen. helaas liep de app vast en konden we niet meer verder. Beetje anticlimax
Wederom een leuke middag! Zal het zeker vaker doen :). Zelfs als inwoner van Rotterdam vermakelijk om te doen, met bezoek uit een andere stad.
Wij hebben het spel gisteren gedaan. Ondanks dat het bagger weer was , was het erg leuk. Goed gezelschap maakt het nog leuker!!