Inloggen
Inloggen
Ontzettend leuk om te doen! Je komt op de leukste plekjes van de stad!
Ondanks regen en kou volop genoten. De opdrachten waren goed te doen, ook voor de kinderen van 9-12 jaar. We kijken terug op een leuke middag!
Dit was de derde escape-tour die we gedaan hebben. Leuke vragen en opdrachten weer. Ruim binnen de tijd ontsnapt!
Erg leuk, maar toch wel korter dan verwacht voor de 2 uur die je hebt op de reguliere speeltijd (klaar in 63 minuten)